eCommunity
סוכנות האיקומרס המובילה בשוק
הדיגיטלי

[dynamictext your-subject "CF7_get_post_var key='title'"]







למה אמזון?

מסחר אלקטרוני בפלטפורמה מוכרת

כמות הלקוחות והמשתמשים של אמזון היא יתרון בפני עצמו. בפתיחת חנות באמזון החנות ומוצריה מקבלים פוטנציאל חשיפה לכמות עצומה של קונים פוטנציאליים. ההערכה של אמזון, נכון ל-2014 היא ש-40% מהפריטים שנקנו באמזון נקנו בחנויות של מוכרים עצמאיים, כאשר המכירות עמדו על כ-2 מיליארד פריטים.

שיווק פסיבי

מסחר אלקטרוני, בניגוד למה שמפרסמים אינו הכנסה פסיבית שאינה דורשת עבודה ומאמץ, במיוחד בתחילת הדרך. הכוונה בשיווק פסיבי היא שכאשר משתמשים גולשים באמזון יש להם מוצרים מוצעים, לכן יכולים להגיע לקוחות לחנות שלכם ללא שיווק עצמי של החנות. כמו-כן בעוד חנויות עצמאיות (לדוגמה Asos, Next וכו') צריכות להשקיע הרבה בהפצת המותג ושיווק רק כדי שידעו על קיומה.

אין צורך בביצוע המשלוחים

אחד האלמנטים המסייגים מפני מסחר אלקטרוני היא האריזה והמשלוח. זה נראה כמו כאב ראש, לעיתים גם יקר יותר מהמכירה והתעסקות עם דואר ישראל שהיא בפני עצמה מאתגרת. באמזון מאפשרים לכם לסחור במוצרים בלי לדאוג לשילוח שלהם. אמזון מציעה לטפל בשילוח בתכנית שנקראת FBA) Fullfilment by Amazon) – בפועל המוצרים מאוחסנים במחסני אמזון. שירות השילוח של אמזון מאפשר משלוח חינם ללקוחות Prime, שירות לקוחות ומשלוח בינלאומי.

תפעול המסחר בפשטות

לעומת מוכרים במותג עצמאי, אמזון מספקת פלטפורמה המאחדת את אמצעי התשלום, ומפרטת בצורה נוחה את מצב התשלום, עמלות ו/או מיסים שנגבו ומעקב אחר המלאי שלכם.

מסחר אלקטרוני באמזון מכיל עוד יתרונות רבים שלא צוינו כמו צבירת לקוחות חוזרים, כלים אנליטיים, תעריפי המשלוח של אמזון וכן הלאה. עם זאת ישנן מגבלות ומאפיינים באמזון שעשויים לא להתאים לכל אחד (לדוגמה קניית המוצרים שדורשת השקעה ראשונית). חשוב גם לציין שוב שבמסחר אלקטרוני בכל הפלטפורמות, על מנת שיהיה מוצלח ומניב פירות ורווחים, נדרשת השקעה.
ניר זיגדון
מייסד ומנכ"ל שותף

2.3 מיליארד כניסות בחודש 100 מיליון חברי מועדון
זירת המסחר החזקה בעולם

הגיע הזמן שגם אתם תיהיו שם