המומחיות שלנו מתן פתרון A-Z הכולל:

מחקר מתחרים – בדיקת קצב מכירת מתחרים במוצרים מקבילים, הבנת מחיר השוק המצופה למוצר באמזון, הגשת דוח לארט ביוטי אודות המתחרים. ישמש בסיס ראוי לבחירת תמהיל המוצרים.

מחקר כלכלי – חישוב עלויות גולמיות לכל מוצר, ישמש כלי עבודה לבחירת תמהיל המוצרים לפי השלבים.

מחקר מילים – באמצעותו נבין את מגמות החיפוש של הלקוחות באמזון, מכך נסיק כיצד להציג את המוצרים שלנו בשלב ההקמה באופן הנכון השיווקי והיעיל ביותר

לאחר קביעת תמהיל המוצרים לשלב א’, מחקר מילים ומחקר מתחרים , נבצע כתיבה שיווקית למוצרים , לשלב זה נשמח לשוחח עמכם על היתרונות התחרותיים של כל מוצר ולאור המחקרים ומידע זה נוכל להציע דרך בידול אפשרית להצגה באמזון.

אנו נכתוב את התוכן השיווקי באנגלית (אמריקאית) תוך שזירת תוצאות מחקר המילים, ונשלח אליכם לאישור כל טקסט שיווקי לפני שיעלה לאמזון.

זה השלב המרגש בו החנות האינטרנטית שלכם הופכת לממשית. בשלב זה נקים את החנויות בזירות השונות בהתאם להזמנה, נבנה דפי מוצרים, נתאים את החומר השיווקי לזירות המכירה ונתכונן לוגיסטית לקראת מכירות בהתאם לדרישות בזירות השונות.

לפני שנתחיל בעבודה, נשלח אליכם במייל את רשימת דרישות הזירה להקמת החנות (לרוב מדובר באישורי מפעל ותקינה). ברגע שיהיו בידיכם כל המסמכים הדרושים נצא יחדיו לדרך.

ניהול קמפיינים

קידום המוצרים בתוך אמזון:

אנו מנהלים קידום ממספר סוגים, כל האופציות יקבעו מראש בהסכמת ארט ביוטי לאור אסטרטגית חדירה:

PPC – Pay Per Click  אנו נקים את הקמפיינים בתוך אמזון לפי קטגוריות מוצרים ,על מנת לקדם ולחשוף את המוצרים לקהל לקוחות גדול כפי שניתן

GIVEAWAY – קמפיין חשיפה, חלוקת מספר פריטים חינם על מנת להגדיל את החשיפה למוצר (הלקוח נכנס להגרלה וביחס שנקבע מראש – סיכויי זכיה עבורו)

קופונים – אנו מחלקים קופוני הנחה ללקוחות אמזון על מנת להגדיר את דירוג המוצר וקצב המכירות באמזון, נשתמש בפעולה זו לרוב בשלב חשיפת המוצר והמותג או לפני חגים ואירועים

קידום מחוץ לאמזון:

הקמה וניהול דף פייסבוק , יוטיוב , אינסטגרם  – אנו ממליצים להקים לכל מותג , דפי המדיה החברתית יעזרו לשליחת הלקוחות לתוך אמזון, כמו כן ליצירת קהילה במדינה היעד (US) סביב המותגים.

אנו מפלחים את קהלי יעד לפי תוכנית העבודה שנקבע לחדירת המותג.

בלוגרים – אנו שולחים את המוצרים לפי רלוונטיות למובילי דעת קהל, על מנת לקבל חוות דעתם על המוצר ושליחת לקוחות לתוך אמזון.

ניהול חשבונות ונדור

ניהול חשבונות ספקים של אמזון, הכוללת בניית קטלוג מוצרים, תכנון מלאים ועזרה ליצרנים לעבור מB2B לB2C. ניהול חשבון הוונדור כולל קמפיינים למוצרים ואפטומיזציה להגדלת החשיפה למוצר וייצוג נכון של המותג.

אופטימיזציית מודעות

אופטזמציה דפי מכירה – לאור שאלות שמגיעות מלקוחות ולאור מחקרי מילים במתנהלים באופן שוטף אנו מתאימים את דפי המכירה ומשפרים אותם באופן חודשי

אופטזמציה קמפיינים – לאור הצלחות קמפיינים ותקציב השיווק אשר סוכם עמכם מראש על מנת להוזיל את עלויות ה ROI אנו מבצעים אופטימיזציה באופן דו שבועי על כל קמפיין שאנו מריצים בתוך אמזון.

שירות לקוחות

אנו נותנים מענה לשירות הלקוחות  באופן שוטף כדוגמת: סחורה שהגיע בצורה פגומה, , שאלות לפני מכירה וכו’

זירות המסחר

היא חברה אמריקנית למסחר אלקטרוני ושירותי מחשוב ענן. החברה שבסיסה בסיאטל, וושינגטון, נוסדה ב-5 ביולי 1994. היא הייתה מחלוצות המסחר באינטרנט.על פי דירוג חברת דירוג האתרים אלקסה, נכון ל-2015, אמזון הוא האתר ה-6 הנצפה ביותר באינטרנט.

אתר מכירות פומביות וישירות באינטרנט, כמו גם שמה של החברה האמריקנית המנהלת אותו, .eBay, Inc. האתר הוא שוק עולמי מקוון המאפשר מסחר מקומי, ובינלאומי.אתר איביי קיימים אתרי משנה (זירות) בארצות ובשפות שונות, תחת שמות דומיין מקומיים כגון: ebay.com.au.

אתר למכירות פומביות ומאז התפתח המודל העסקי שלה לאירוח מוכרים צד שלישי. באתר החברה מוצעים כ-8.4 מיליון פריטים במגוון קטגוריות קמעונאיות, ופוקדים אותו 45 מיליון מבקרים בחודש.

זירת מסחר לאמריקה הלטינית. קולומביה, ארגנטינה, צ'ילה, מקסיקו, אקוודור, פנמה , פרו וונצואלה. זירת מסחר משמעותית מאוד בחדירה לאמריקה הלטינית

זירת מסחר נישתית לתחום האומנות HAND MADE 70% מהצרכנים בזירה הינם נשים, אידיאלי לאומנים וליצרני מוצריים ייחודים

זירת מסחר הגדולה ביותר בעולם ל B2B עסקאות בין עסקים. עליבאבא פתוחה בפני מוכרים ישראלים ואף הקימה נציגות בישראל

בואו נתחיל במלאכה!