כתיבה שיווקית עניינית המתארת את יתרונות המוצר ותועלותיו באופן המדויק ביותר עבור הקונים, זהו פרמטר חשוב מאד, המבדיל בין מכירה לנטישה.

כאשר דרגת האמון של הקונים מעורערת, נושא ההוכחה החברתית הוא קריטי, עבור המכירה.


השתייכות לקטגוריה שאינה רלוונטית, עשויה לפגוע באינדוקס באמזון ובכמות החשיפות שהמוצר יקבל, ובכך בסיכוי של הלקוח שלכם למצוא אותו.​

" אני לא מוצא את המוצר שלי באמזון" . מילות המפתח, חשובות ורלוונטיות לחיפוש המוצרים ומציאתם באמזון.

מחיר שאינו תואם את תנאי השוק, הנישה והמתחרים, יפגע לנו ב- BSR.


האופן הטוב ביותר להמחיש את המוצר. אמזון מאשר כלי זה באופן מוגבל, בהתאם לסוג חשבון המוכר הספציפי.

פרמטר שעוזר באופן משמעותי להנעה לפעולה, ולסגירת המכירה בפעמים רבות.


צינור קשר נוסף עם הלקוחות, בו ניתן להעביר מידע וחידודים לגבי המוצר.


נושא קריטי בטיפול בהתנגדויות בשלב המכירה, ויכול במקרים רבים להיות ההבדל בין סגירת מכירה לנשירה מהדף.

הקידום הממומן הוא הצינור הראשוני להגיע ללקוחות, מבלי לעבור את מסכת הקידום האורגני. PPC נכון ורלוונטי, יסייע באופן משמעותי לקידום האורגני.

בעולם ה E-COMMERCE, כאשר מתבטל תהליך המכירה הבין אישי, התמונות מהוות את צינור התקשורת העיקרי עם הלקוח.

שיטת משלוח שאינה נכונה עבור מוצר ספציפי, יכולה לגרום להוצאות רבות, ועשויה להוביל לתלונות לקוח ולפגיעה במטריקס חשבון המוכר.

נשמע מסובך? צריכים עזרה? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם