• ניר זיגדון
  • Aug. 24, 2018

להיות או לא להיות VENDOR באמזון

Opening a door to the future

אמזון היא זירת מסחר אינטרנטית שמאפשרת למוכרים להציע את הסחורה שלהם לקונים פוטנציאליים. תמורת אפשרות זו, משלמים המוכרים עמלה שנעה סביב ה- 15%.

קרא עוד

  • ניר זיגדון
  • Sep. 24, 2018

5 כללי זהב למכירות און ליין

Opening a door to the future

לא צריך לספר לכם מה קורה לעסק שלא מפגין נוכחות אינטרנטית, המאפשרת מכירות ישירות לצרכן.

קרא עוד

  • ניר זיגדון
  • May 12, 2018

טעויות נפוצות במסחר אלקטרוני - איפה למכור - כנס ירושלים לעסקים

Opening a door to the future

חלק מהרצאתו של ניר זיגדון "טעויות נפוצות במסחר אלקטרוני" בכנס לירושלים לעסקים מתאריך 14.11.2017

קרא עוד

  • ניר זיגדון
  • Aug. 24, 2018

כנס הקמעונאות העשירי | מידע כנסים | הרצאתו של ניר זיגדון

Opening a door to the future

כיצד עסק צריך להתכונן בצורה נכונה במעבר מאוף ליין לאונליין? אלו שאלות ארגון צריך לשאול את עצמו לפני שהוא נכנס לאונליין?

קרא עוד

  • ניר זיגדון
  • Aug. 24, 2018

הרכישות ברשת מרוקנות את הקניונים? | הרצאה מאת ניר זיגדון 09/01/18

Opening a door to the future

אז מי הם השחקנים העיקריים בתחום וכיצד הם פצחו את השיטה שהפכה את עולם המסחר האלקטרוני לתחום שמתפתח באופן משמעותי. בהרצאה ננתח את המפה של המסחר האלקטרוני בישראל ונדבר על הצפי לעתיד.

קרא עוד